Tuesday, November 1, 2011

Sedih weiii....

Bismillahirrahmanirahim....Assalamualaikum...

Ye, cantik date today 1!11!11... napa sedih?
Housemate aku yg dua orang tu nak pindah...sorang tuh dapat kuarters..sorang g nak join dia la...ermmm... terpaksalah carik penyewa baru lepas ni..boleh je kalau nak stay 3 orang....takyah la kot hoh?
takpela dorang nak pindah...pasni masing-masing dah nak kawin...aku lak...lambat lagi kot....aku akan tinggal kat rumah sewa aku skg ni lagi 2tahun....tapi kalau dah kawin pun selagi aku masih kat tempat kerja sekarang ni selagi tu la aku akan menyewa kat situ...melainkan bakal suami aku tu kerja dekat2 dengan aku bolehlah dia send n pick me to work...takpe2..bukan takleh jumpa dengan dorang g pasni kan...yeahhhh....aku harus meneruskan kehidupan seperti biasa.....

to my friends yang ni pindah tu...halalkan sgala makan minum ku, terpakai barang secara dengan izin atau tidak...mohon maafkan segala kesalahan-kesalahan ku samada yang disengajakan atau tak disedari ye...
guys, please forget me not if you guys da kat tempat tinggal baru ye...i'm all alone, there's no one like beside me...wawawawa...sedihnya........

No comments:

Post a Comment