Thursday, August 18, 2011

trip to muar

assalamualaikum, hari ni aku teman my lady boss g muar. katanya nak jalan-jalan lepas geram sambil buat muka nanish.. hehe kecian kat bos aku ni. org suka mengata dia..huish! never arh! myboss is kind.. she's too soft but very strict. dun ever play wif her ability.. as told, i bet no one can do what she can do as now.. huhu.. bayangkan.. sapa yg minta tlg dgn dia dr segi perkhdmatan dia akn tolong smpai settle. kau? ada? nak bkira lg ada la.

yg x syok g golongn yg ckp belakang ni bila kat depan alalala cweetnya die.. tomey2,:: yg sakit mata sapa? aku jgk! wakakkaka..

back to my trip..

our 1st destination pasaraya maharani...mybos borong nenas! kemain banyak.. tanya ar kat dia nak buat tart nenas ke? katanya, uish! xla.. nak makanlah! mak aihh sampai dekat doploh bijik tue.. alolo.. ingatkan nk mkn sendiri rupa2nya nak bg kengkawan dia skali.. see? how kind hearted my boss are!! only God knows.. Best of luck Doc! me plak? i capai2 je krepek 2bgkuih mybos bayarkan. siap dbelikan pulasan hehe.. kluar dgn mybos just feel like Alhamdulillah miraj rezeki aku.. semoga Allah memurahkan rezeki bos jgk ye..

...malang tak berbau...

¶¶¶ masa kuar dr parking my bos tak perasan ada dvder kat dpn.. keta lak panjang pastu da ke depan sgt time2 nak belok konfem tak lpas..tup2 bumm! ngingis tseret.. adoyai..

..kuih raya.. yieeba..

murah siot! satu balang bawah rm18.. beli 12 balang percuma byk oo.. hehe.. raya sula mali..yg paling best aku beli 6 jenis total rm186 coz aku beli 2balang 1set..murah rezeki lg bos sponser rm50 for my bix..baekhati bos aku..tqvm doc..

dukulangsat! dush..

..yg ni lg best! rm2.5 / kg.. ayoyo 2bakul tu myboss pajak!!

haha..puas belibelah kami pn balik la sbb bonet dah xmuat.. kuranglebih 2 jam gak pjalanan yg dtempuh..time balik tux bleh tahan nantuk brabis neh.. haish tp xleh tdo! wawawa

end of the road..aku pn balik rumah tdo! tapi2 ptg kena pla turun opis buka posa free.. alhamdulillah murah rezeki hari ni..

hehe.. okay thats all from me ;)

No comments:

Post a Comment