Wednesday, August 17, 2011

CUKUPLAH.....

Hari ini.....cukuplah sudah....aku akan cuba menjauh walaupun dekat....cukuplah dengan hanya mendengar kerana apa yang ku dengar pasti kamu tidak mau aku merasa...cukuplah....sudah banyak kali ku dengar tapi masih tak merasa.......CUKUPLAH SUDAH!!!! akan ku hentikan segala angan...angan tentang bagaimana kita mengakrabkan tali menyimpul persahabatan...seandainya dusta yang kalian hamparkan....Hamparkan sahaja bersama Kenangan!!!! aku mungkin EMO....tapi aku bukan Emosional...aku mungkin tak 'sekepala' tapi aku boleh memahami....sudahlaah...aku tidak mau menyusahkan diri sendiri....mengejar tapi tak terkejar....dikejar tapi semakin perlahan agar kalian bisa seiring dan sejalan....CUKUPLAH sudah....aku akan berdiri tapi dengan sendiri...aku akan menghindar tapi bukan dengan bertengkar...aku akan pergi dengan senyap dengan perlahan-lahan...agar kalian tidak merasa apa yang aku rasakan....kerana apa yang kurasakan amat sakit lagi menyakitkan...amat pahit lagi memilukan....biarlah kalian tidak merasa apa yang aku rasakan.....kerana kalian benar kalian benar...benar benar Menyakitkan...... aku akan mencuba terus mencuba...menjauh dan terus menjauh...agar tiada yang terasa..agar tiada yang tersakiti...agar tiada hati yang menyakiti...cukuplah sudah.....

wah...sedih woooo.....adakah ya kisah macam ni? banyak kan...ermmmm....erkkkk.... aku ada kawan ker?
adalah kot...tapi.....tapi.....Mudah2an apa yang aku tulis ini cuma ilusi semata-mata....  wawawawa...sedeyh wo....sapala kawan yang kejam tu.... taknak kawan!!!!

No comments:

Post a Comment