Tuesday, November 20, 2012

FAKE THE FEELING, MAKE IT TRUE

Assalamualaikum w.b.t.. today's entry...

Hi guys who are not watching... hehe... today's entry will be about the fake feeling..

Do you guys know what is the fake feeling?

I always confusing and tempted to feel the things that my heart not supposed to... why arr?
Is that a way to express thing or just to take care of other feeling cause you also don't know what is their acceptance towards your respon....

Kebelakangan ini, aku mendapat ramai kawan.. ada daripada mereka kawan aku since study lagi.. lately kitorang jadi close balik sbb selalu jumpa dan spent time sama2... ada juga yg menjadi rapat dengan aku since slalu spent time jugak... what is your tips?? how to divide ur time to spent with them?? i've ever try to spend time along... within dis two different group.. cuba untuk bersama-sama meluangkan masa dan memperkenalkan mereka.. so i dont have to spent the different time... sebab bila jadi aku terpksa cancel time dgn grup ni sbb kena jumpa grup ni... sangat serbasalah jadinya... how how how??? aku pernah terpikir... kalau aku boleh terima kawan mereka..mesti dorang pn boleh terima kawan aku kan? berlaku adil itulah yang cuba aku lakukan... kalau tak paham juga memang aku takleh nak kata apa sebab aku rasa aku ni takdela penting pun bagi dorang.. aku ada aku takda sama jer.... so i choose to leave it and let the time show it...

so apa kaitannya dengan fake feeling?

ha ha ha.. so this is the reason why i brought up the issue... you know what? u cant be other person just to make others happy. aku selalu berpesan kepada diriku.. untuk menjadi gembira jangan berharap pada orang lain untuk menggembirakanmu.. aku selalu beringat bahawa orang lain mempunyai kehidupan sendiri.. jangan samakan kehidupan orang lain dengan kehidupanmu... sekiranya kau cuba untuk menyamakannya,,... di situlah konflik perasaan palsu bermula.. let's say,. when u re sad,. u don't have to expect people to do the same. aku sedihlaaaa... pasai pa ko buat aku tmbah sedih lagi... aghhh thats not me at all. I can promise u to do what u want me to do.. but I cant make sure that what u want is exactly what I've promised to you... manusia ni berbagai.. ada yang tahu menghargai ada yang buta hati.. aku tak tau la aku kategori mana.. kalau diikutkan mungkin rate paling tinggi aku ni dalam group butahati kot... ermm,,.. okay what to do.. don't ever judge me coz u will never know me even u are the closest one.. that's a fact about me.. the more u know me the more you will find out how stranger I am...

so, guys., do I have to fake the feeling and make it true? What a waste... I don't think I cant *can make it la..... lets be honest and faham2 je la kan... orang lain juga akan berbuat perkara yang sama.. kalau tak suka kata tak suka.. kalau benci kata benci.. kalau marah kata marah... kalau sayang kata sayang... urm...got to go... sebelum aku merepek yang bukan-bukan lagi baik aku blahhh.... haha...

it's me talking about feeling...

ughhh...

No comments:

Post a Comment